Binlerce Defa Teşekkür ve Küçük Bir Açıklama

Binlerce defa teşekkür etmek ve bir açıklama da bulunmak için buradayım. Değerli dostlarım ve ben kendine yakın bulan çok sevgili arkadaşlarım. Ben hayattayım ve sağlığım çok iyi. Sizlerden uzak kalmamın tek sebebi geçirmiş olduğum bir ameliyat, Bilgisayar da bana konulan yasaklar arasında Bu yasağın kalkıp kalkmayacağını zaman ve gelişen teknolojiler belirleyecek. Zaman zaman yapacağım küçük kaçamakları saymazsak çok fazla blogum ile ilgilenemeyeceğim. Bana dama sizlerden selam getiren canım kardeşim söz verdi blogum ile daha çok ilgilenecek. Bana söz verdi bunu yapacak. Ben burada yok iken benim blogum hiç yalnız bırakmayan sizlere binlerce teşekkür etmek ve sizlere bir adet çiçek vermek istiyorum.Bertina Işık Yalçınkaya

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Excellent article. I'm facing many of these issues as well..



Feel free to surf to my page we buy used cars chicago